hästar...

häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst häst...

Det är det enda jag tänker på just nu. Och Pengar, eller hur jag ska få pengar till att köpa min drömhäst.
Är iallafall 1 steg på vägen, har fått jobb. Så nu tänker jag jobba så mycket jag kan, se ta ett lån och sen är det äntligen dags. FY FAN VAD GÖTT DET  SKA BLI!

Sen i alla tankar (som gjorde att jag låg vaken 3 timmar extra igår kväll) så kommer DU upp. Vad gör du fortfarande i min hjärna ? Jag vill inte ha dig! Eller??
Du verkar inte bry dig om mig längre.

"Tankar som inte finns"

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0