Alla pratar skit

Jag ska inte säga att jag inte pratar skit om folk. Ibland så kan jag prata med mina NÄRMASTE vänner om något jag har sett eller hört som någon gjorde som var jävligt dumt. Alltså en sanning som man berättar till sin käraste vän som lovar att inte säga det vidare.
Men när folk kommer på eget skitsnack, alltså rykten som inte är sanna då har det väl gått förlång ?
Jag som person är väldigt social och jag vet vart jag har mig själv. Jag är helt enkelt sjävlsäker, för jag vet vad jag vill med mitt liv.
Men då finns det då dessa människor som tycker att jag ska tryckas ner för att jag tror att jag är såå jäkla bra och tror jag är bäst i hela världen på allt. (!?!!)
Så är det inte!! Bara för man är nöjd med sitt egna liv och inte har några problem så kommer folk på rykten för att trycka ner en.
Man får helt enkelt inte var problemlös...

Jag har "bestämmt" fem saker idag:
1. Jag ska inte sprida nya rykten om de personer som har gjort det mot mig.
2. Jag ska aldrig låta dessa personer trycka ner mig till botten.
3. Jag tänker inte umgås med dessa personer mer, de är bara falska och värdelösa.
4. Jag ska umgås med de personer jag älskar och litar på.
5. Det är inte viktigt att hänga med "poppis" personer, de är bara svin!

"Tankar som inte finns"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0