Alkohol

Rätt mängd alkohol gör så att folk byter personlighet, sen om detta är något bra eller dåligt går att diskutera.
Jag ska inte säga att jag inte tycker det är kul att gå ut och bli full, men när jag går ut så gör jag det inte för drickandes skull, jag går ut för att träffa nya personligheter och för att dansa. Att dansa ger också en bra firhetskänsla.. Jag tycker att har man som mål att däcka/glöma hela kvällen så har de gått för långt då?

Just nu känns festandet med alkoholen som enda möjligheten att hitta "mr dreamy", fast egentligen man ska väl kunna träffa folk på andra ställen? Men frågan är vart och hur ? 

Det värsta av allt är att jag vill att "mr dreamy" ska gilla mig och inte min alkohol personlighet, hur olika är dom?  

"Tankar som inte finns"



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0